Monday, July 26, 2010

kerja baru..

hem..lama gler tak bukak blog..giler dengan facebook jer..ihihiih..tapi bila kat tempat keje baru ni,tak leh bukak facebook..maka..kembalila semula pada blog yang telah lama aku tinggalkan..aku pun tak sangka yang aku ni akan bertukar keje..ingat aku sain sampai mati dengan company lama..rupanya..rezeki aku disana hanya sampai disitu sahaja...kini...aku bertugas di kementerian perumahan kerajaan tempatan..memang sayang tinggalkan keje lama yang dah sebati pun dengan diri kita..tapi..inilah jalan yang aku pilih..untuk masa depan yang lebih terjamin untuk keluarga aku..aku harap..ramai yang menyokong tindakan aku ini..amin....

2 comments:

the hasyims said...

kat mane?
ampang gak ke?
wah... tahniah... tu baru lah nama anjakan paradikma... hehehe

Gee_poziah said...

anjakan paradigma?macam2 la kau ni..aku dapat kat pusat bandar damansara..bahagian khidmat pengurusan..