Saturday, February 7, 2009

YAN'T BABY...


Erm..
Penantian 9 bulan 10 hari akhirnya sampai kepenghujungnya...Pada 3 febuari yang lalu lahirlah puteri kedua sahabat aku sewaktu aku belajar di penang dulu lahir ke dunia yang serba mencabar ni..comel kan...?


Rezeki tuhan yang bagi...,kalau boleh pasangan ni nak anak lelaki,maklumla anak sulung dah perempuan,tapi Tuhan tu Maha adil,setiap kejadian ciptaan-Nya mesti ada hikmahnya.Pasangan ni menerima pemberian Tuhan dengan penuh kesyukuran.Bayi seberat 3.45kg ni selamat dilahirkan melalui pembedahan..Aku pun tumpang gembira dengan kehadiran cahaymata baru mereka ni..Bila pula aku nak menambah ahli keluarga..Opsss..nanti dulu..Azib pun lom leh merangkak lagi weiii..



















2 comments:

the hasyims said...

seronok tengok orang tambah anak kan...
:P

Gee_poziah said...

memang seronok..kau tau,aku kalau mengandung mmg takde hal..yang ada halnya time berpantang..bukan pasal pemakanan yang dipantau buat aku tension,tapi mertua aku..hahahha...shytt...